احداث زمین بازی کودکان در بوستان های منطقه ۳

در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس محله ای، عملیات احداث زمین بازی جدید کودکان در بوستان های منطقه ۳ در آینده ای نزدیک اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست در این باره گفت: به منظور تحقق بهینه شعار"تهران، شهری برای همه" و اجرای پروژه های کوچک مقیاس در سطح محلات ۱۲ گانه این منطقه، زمین بازی کودکان در بوستان های پامچال، قو و محصل تا پایان سال احداث می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ افزود: در حال حاضر فعالیت های زیربنایی این پروژه  در حال انجام است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این مجموعه ها باشیم.

هوشیار ایجاد فضایی مناسب جهت محل بازی کودکان را از اهداف این پروژه ها برشمرد و اضافه کرد:یکی از زیربناهای توسعه شهری توجه به کودکان و حقوق آنها است به همین علت تلاش می کنیم تا با ایجاد بستر مناسبی برای احداث زمین بازی این قشر از جامعه، محیطی با نشاط را برای گذراندن بهینه اوقات فراغتشان فراهم کنیم.

او ادامه داد: کودکان بخشی از خاطرات شاد خود را در پارک‌ ها و زمین‌های بازی ثبت و ضبط می‌کنند؛ جایی که در کنار همسالان خود و اندکی دورتر از والدین، دنیایی از  بازی و سرگرمی را تجربه می‌کنند، به همین دلیل است که طراحی زمین‌های بازی کودکان دارای اهمیت بوده و نوآوری نقشی مهم در جذابیت هر چه بیش‌تر آن ایفا می‌کند.

هوشیار افزود: طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب جهت زیباسازی محیط های بازی کودکان در این پارک ها به کار گرفته اند اعم از سالمندان و جوانان و کودکان را به نشاط و ارامش دعوت کنند.

۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
کد خبر: 8078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =