احصاء پروژه های احداثی ۱۴۰۰ براساس مطالبات توسعه محور محلات

شهردار منطقه ۱۹ گفت: پروژه های احداثی سال  ۱۴۰۰ پس جمع آوری و احصاء در فرایند تصویب قرار گرفتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اشاره به شناسایی و تعیین این پروژه ها با مشارکت شورایاران محلات و بررسی آن ها در کارگروه برنامه و بودجه منطقه گفت: در همین راستا پروژه های قابل اجرایی که مبتنی بر سیاست های شهرداری تهران بوده و  در سند سوم توسعه شهر تهران نیز قرار داشته اند، احصاء شده که پس از تصویب در لایحه بودجه شهرداری تهران، وارد فاز اجرایی خواهند شد.
به گفته شهردار منطقه پروژه های پیشنهاد شده در پاسخ به مطالبات و درخواست های چندساله شهروندان که نیاز به مداخله شهرداری داشتند ارائه شده است.
این مسئول همچنین بر اتمام پروژه های نیمه کاره سال جاری تأکید و بهره برداری از آنها تا پایان سال را از اولویت برنامه های اجرایی این منطقه اعلام کرد.
توکلی حل مسائل خلازیر و محلات شهید کاظمی و دولتخواه را یکی از پروژه های حائز اهمیت منطقه خواند که با اختصاص ردیف اعتباری لازم در راستای حل مسائل اجتماعی و زیرساختی این محدوده در حد توان منطقه انجام می گیرد.
او در ادامه با اشاره به شناسایی و اجرای پروژه های توسعه محله ای در راستای تسریع فرایند توسعه منطقه گفت: اقدامات لازم به منظور تعیین پروژه های اجرایی سال آینده انجام شده و برهمین اساس طی جلسات تشکیل شده در کارگروه توسعه محله ای با حضور شورایاران، تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد و همچنین گروه های ذینفع محلی، نیازهای شهروندان در قالب مداخلات کوچک مقیاس محلات احصاء شد.
شهردار منطقه افزود: پیشنهادات ارائه شده درمرحله اول توسط کارگروه های تخصصی شورایاری ها مورد پایش قرار گرفت و در قالب پروژه تعریف شد.در مرحله دیگر نیز توسط معاونین تخصصی منطقه بررسی و در معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری این منطقه به منظور ارجاع به معاونت برنامه ریزی مرکز جمع بندی شد.
توکلی با بیان اینکه امسال سهم قابل توجهی از پروژه های توسعه محله ای به این منطقه اختصاص دارد ابراز امیدواری کرد این مداخلات کوچک مقیاس بتواند منجر به توسعه این منطقه و تحقق شعار تهران شهری برای همه شود.
 

۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 8084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =