فعالیت شبانه روزی گرمخانه شمال شرق تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از اجرای طرح جمع آوری و اسکان افراد بی سرپناه در زمستان ۹۹ خبر داد و گفت: در روزهای سرد زمستانی گرمخانه شهرداری منطقه چهار آماده پذیرش افراد بی خانمان و کارتن خوابها است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " محمد خادمی" با بیان این خبر گفت : در راستای اجرای طرح زمستان گرم،با توجه به برودت هوا و لزوم ساماندهی افراد آسیب دیده اقدام به جمع آوری و اسکان کارتن خوابها، معتادین بی سر پناه و ...توسط واحد آسیب های اجتماعی مرکز خدمات منطقه ۴ ارایه می شود.
او افزود: مددسرای منطقه چهار آماده پذیرایی از آسیب دیدگان اجتماعی  است و با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی به امکانات مناسب رفاهی مجهز شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ تهران با اشاره به گشت زنی، شناسایی، جذب و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در نقاط آسیب خیز محلات۲۰ گانه گفت: در روزهای سرد زمستانی گشت زنی از نقاط آسیب خیز منطقه همچون زیر پل ها، ساختمان های نیمه کاره، زمین های بایر و خرابه ها، کنج ها و ... به صورت مستمر ادامه دارد.
او در ادامه افزود: این افراد از ارائه خدمات شبانه روزی نظیر ویزیت پزشکی ، مددکاری، مشاوره درمانی، خدمات بهداشتی و حمایتی برخوردار می شوند.
 خادمی در پایان گفت:گرمخانه منطقه ۴ در حکیمیه بلوار شهید عباسپور کوچه مبین علی پلاک ۲۱ واقع شده و  شهروندان می توانند در صورت مشاهده افراد بی خانمان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 8086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =