مسیر جدید مرکز معاینه فنی دماوند افتتاح شد

شهردار منطقه ۱۳ از افتتاح مسیر جدید مرکز معاینه فنی خودروهای سبک دماوند همزمان با هفته هوای پاک خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مهندس مجتبی شکری  ، شهردار منطقه با اشاره به آماده سازی مسیر جدید مرکز معاینه فنی خودروهای سبک دماوند در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به شهروندان  گفت : با توجه به  موقعیت مکانی مرکز معاینه فنی خودروهای سبک در خیابان  دماوند و صف و ازدحام مراجعین به این مرکز  ،  مسیر جایگزین از محور بزرگراه شهید یاسینی برای مرکز معاینه فنی شماره ۱۰ دماوند به همت معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ایجاد و به بهره برداری رسید.
او اضافه کرد :این مسیر به طول ۵۰۰ متر و عرض ۵.۵ متر احداث شده تا ضمن ایجاد ایمنی هر چه بیشتر ، وسایل نقلیه  در این  معبر به راحتی تردد کنند.
شهردار منطقه با اشاره به زیباسازی محوطه و مسیر منتهی به مرکز معاینه فنی خودروهای سبک ادامه داد :فضا های این محدوده شامل دیوار ها  و نیوجرسی به مساحت  هزار و ۶۵۰ متر مربع ، همچنین نرده ها ، پایه ها  ، درب و پنجره ها و کانکس و المان های محوطه  رنگ آمیزی و نوسازی شد.
او در ادامه گفت: همچنین تعدادی نهال نیز به مناسبت گرامیداشت هفته هوای پاک،  در محدوده فضای سبز این معبر کاشته شد.
به مناسبت  گرامیداشت هفته هوای پاک ، مراسم افتتاح مسیر جدید مرکز معاینه فنی خودروهای سبک دماوند با حضور حسین مقدم ، مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو های تهران و جمعی از معاونان و مدیران شهری منطقه برگزار و مسیر جدید این معبر ،مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: 8088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =