اعطا: سهم تهران از بودجه بحران باید افزایش یابد

شهر: سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران می‌تواند برای تکمیل پروژه راه‌اندازی سیستم هشدار سریع زلزله در پایتخت، بودجه خاصی را پیشنهاد داده تا در شورای شهر بررسی و درنهایت به تصویب برسد.

به گزارش شهر، علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که تعداد مخاطرات تهران باعث شده است سیاست شورای شهر در این دوره بر توجه بیشتر بر حوزه بحران باشد، گفت: با توجه به راه‌اندازی سیستم هشدار سریع زلزله در پایتخت، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران می‌تواند برای تکمیل این پروژه بودجه خاصی را پیشنهاد داده تا در شورای شهر بررسی و درنهایت به تصویب برسد.

او با اشاره به مخاطرات و پتانسیل‌های خطرزا در شهر تهران افزود: متاسفانه تعداد مخاطراتی که پایتخت را تهدید می‌کند کم نیست؛ لذا  نگاه و سیاست شورای شهر در حال حاضر به سمت توجه بیشتر به حوزه بحران است.

اعطا با تاکید بر اینکه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و شهرداری باید با در نظر گرفتن نیازهای این حوزه ردیف های موردنظر خود را در قالب لایحه بودجه پیشنهاد دهند، یادآور شد: همچنین این سازمان می‌تواند با توجه به راه‌اندازی سیستم هشدار سریع زلزله در پایتخت برای تکمیل این پروژه، بودجه خاصی را پیشنهاد داده تا در شورای شهر بررسی و درنهایت به تصویب برسد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پایان عنوان کرد: همچنین ضروری است شهرداری تهران باهدف افزایش سهم پایتخت از بودجه بحران کشور و نیز تسهیل روند تخصیص بودجه از سوی وزارت کشور به تهران باهدف تمرکز بر حوزه‌های پیشگیری و مقابله رایزنی‌های لازم را انجام دهد.

خبرنگار: علی سی پی

۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 8096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =