پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲ تهران ساماندهی شد

در راستای حفظ، نگهداری و افزایش حداکثر بهره وری از خطوط حمل و نقل عمومی ، پایانه های موجود در منطقه۲ تهران بهسازی وساماندهی شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،امیرحسین حیدرنیا ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اعلام این  خبر گفت: پایانه های حمل و نقل عمومی  یکی از مراکز مهم تبادل سفر هستند که به عنوان یکی از فضاهای مهم شهری باید مورد توجه خاصی قرار گیرند بر همین اساس برای افزایش حداکثر بهره وری ازسیستم حمل و نقل عمومی، پایانه ها باید از لحاظ بهداشتی، رفاهی و ایمنی و امنیت ازکیفیت مطلوبی برخوردار باشند.
 او افزود :پس از بازنگری و بررسی وضعیت موجود پایانه ها  و شناسایی نواقص ومشکلات ،برنامه ریزی در جهت  بهبود ارتقاء سطح کیفی خدمات در  پایانه ها در دستورکار قرارگرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه  ۲ بازپیرایی و نوسازی سیستم روشنایی  ، تابلوهای ترافیکی ، تابلوهای معرف خطوط پایانه، اجرای روکش آسفالت و لکه گیری در سطح پایانه ها و ... را ازاقدامات اجرایی برشمرد.
او افزود:با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ ، به منظورصیانت از سلامت رانندگان و همچنین شهروندان ،ضمن ضدعفونی سیستم حمل و نقل عمومی و پایانه ها ،نظارت مستمر بر رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری انجام می شود.

۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 8114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =