پروژه‌های توسعه محله‌ای منطقه۵ امکان سنجی و پایش می‌شوند

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه ۵ گفت: پروژه های توسعه محله ای منطقه با همکاری کارگروهی متشکل از دبیران شورایاری محلات و نمایندگان منطقه برای تعریف و اجرا امکان سنجی و پایش می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، فاطمه سادات حمیدیان با تاکید بر اجرایی شدن پروژه های کوچک مقیاس افزود: مطابق با رویکرد برنامه سوم توسعه شهر تهران مبتنی بر محوریت قرار گرفتن محله و حرکت از سمت پروژه های کلان و بزرگ مقیاس به سمت پروژه های کوچک مقیاس محله ای ،این مهم در دستور کار شهرداری منطقه۵ قرار گرفته است.

حمیدیان اضافه کرد: کارگروه توسعه محلات در منطقه۵ نسبت به بررسی مسائل و مشکلات محلات و امکان سنجی تعریف پروژه‌های متناظر محلی اقدام می‌کند. این کارگروه متشکل از دبیران شورایاری محلات، شهرداران نواحی، نمایندگان تام الاختیار معاونت های اجرایی و کارشناسان معاونت برنامه ریزی است که برنامه های پروژه های توسعه محلات را بررسی و پایش می‌کنند.

او به امضای صورتجسلات حوزه های تخصصی و اجرایی منطقه، دبیران شورایاری‌ها و ذی نفعان پروژه های احصاء شده اشاره کرد و گفت: به همین منظور تا کنون بیش از هفده جلسه در نواحی و معاونت‌های منطقه برگزار شده و  فهرست احصاء شده پروژه های محله محور منطقه ۵، برای نهایی شدن و بررسی های تدقیقی با بودجه های اختصاصی  به معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران ارسال خواهد شد.

معاون برنامه ریزی منطقه ۵ اضافه کرد: دبیرخانه ای در معاونت برنامه ریزی این منطقه تشکیل شده است تا تداوم کار کارگروه، اجرا و کنترل پروژه های توسعه محلی را به صورت مستمر پیگیری کند.

۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 8117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =