بیش از ۵ هزار متر مربع  گلکاری در منطقه۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از گلکاری محدوده ناحیه ۴ منطقه با کاشت انواع نشا فصلی و دائمی به مساحت پنج هزار و هفتصد متر مربع خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مهندس مجتبی شکری، شهردار منطقه با اشاره به اینکه کاشت گل، نهال و توسعه فضای سبز در زیباسازی منظر شهری و ارتقای سطح سلامت روحی شهروندان تأثیر بسزایی دارد، گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری و با توجه به تغییر فصل، اداره فضای سبز منطقه ۱۳ نسبت به کاشت گل‌های فصلی متناسب با فصل زمستان در بلوارها، میادین و پارک‌های سطح منطقه اقدام کرده است.

 به گفته او عملیات کاشت گل‌های فصلی زمستان به تعداد هشت هزار جعبه نشا از انواع گونه‌های فصلی گل بنفشه، گل همیشه بهار وگونه های دائمی گل میخک، گل میمون و گل قرنفل که از گونه‌های مقاوم به سرما و شرایط آب و هوایی شهر تهران هستند در ناحیه چهار اجرائی شده است.

شهردار منطقه۱۳ افزود :ما تمام تلاش و توان خود را در راستای زیباسازی و گسترش فضای سبز شهری انجام می‌دهیم و امیدواریم شهروندان نیز با تعامل و همکاری خود در ایجاد محیطی سبز و زیبا شهرداری را یاری کنند.

مهندس شکری در خصوص برنامه‌های پیش رو گفت : جانمایی  و گلکاری باکسهای طبقاتی،کاشت پیاز لاله، احداث فرش های گل و چیدمان سفره های هفت سین در دستور کار  قرار دارند.

۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کد خبر: 8118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =