تجلیل از کودکان پایتخت در نمایشگاه نقاشی کودکان

روز دوشنبه ۶ بهمن ماه نمایشگاه نقاشی کودکان افتتاح شد و با همراهی ۱۰ کودک که در این افتتاحیه شرکت کردند این کودکان نمایشگاه را افتتاح کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مراسم‌تقدیر و اهدای جایزه به برگزیدگان مسابقه نقاشی شهری که من دوست دارم(از پشت پنجره)ببینم با حضور محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،مجتبی دانشور مدیرکل اداره آموزش های شهروندی، زینب نصیری مدیرکل اداره سلامت، جمال اکرمی و حدیثه قربان داوران این مسابقه برگزار شد.

محمدرضا جوادی یگانه با بازدید از آثار کودکان حاضر در نمایشگاه از آنان درباره آثارشان با آنها به گفت و گو پرداخت و از کودکان حاضر در نمایشگاه و خانواده هایشان تشکر و قدردانی کرد. پس از بازدید معاون امور اجتماعی به همراه مجتبی دانشور و زینب نصیری و دو تن از داوران این مسابقه از برگزیدگان تقدیر به عمل آوردند و هدایایی را به آنان اهدا کردند.

گفتنی است به دلیل شیوع بیماری کرونا از کودکان برگزیده به تعداد مشخص روزانه تجلیل می شود. ۲۰۳ اثر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند با خیال آسوده از این نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه هر روز در خانه هنرمندان از ساعت ۱۳ تا ۱۸ بجز روزهای شنبه آماده بازدید کودکان و والدین خواهد بود. اسامی برندگان دومین نمایشگاه نقاشی کودکان و دسترسی به آثار نمایشگاه به صورت آنلاین در آدرس tehrancpc.ir قابل دسترسی است.

۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 8120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =