رویداد تهران ۱۴۰۰ به دنبال ارتقای کیفیت زندگی شهری است

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ با همراهی جمعی از معاونان و مدیران منطقه از نمایشگاه پارادایم و محورهای رویداد تهران ۱۴۰۰ بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، پورنصر در حاشیه بازدید از این نمایشگاه  رویداد "تهران ۱۴۰۰" را طرحی حائز اهمیت برای  مدیریت شهری دانست وافزود: ما آخرین مدیران شهر تهران در قرن حاضر و اولین مدیران قرن آینده خواهیم بود و این صد سال یک بار را باید  به فرصت و انگیزه بیشتر تبدیل کنیم.

وی در ادامه مهم‌ترین هدف رویداد "تهران ۱۴۰۰" را نقش‌آفرینی و استفاده از ظرفیت همه شهروندان تهرانی از اقشار مختلف، با تاکید بر افراد کم‌برخوردار در این پروژه دانست و مشارکت شهروندان در همه‌ سنین براساس پروژه‌های تعریف شده را خواستار شد.

پورنصر با بیان اینکه رویداد تهران ۱۴۰۰ به دنبال شهری است که در آن کیفیت زندگی، امید و همبستگی اجتماعی ارتقا یابد،افزود:رویکرد  تهران ۱۴۰۰ به سمت مردم است زیرا  حال شهر وقتی خوب است که حال مردم خوب باشد.

در این رویداد سه موضوع متفاوت از جمله طراحی برندینگ و هویت بصری تهران، تعریف پروژه‌های متعدد و طراحی رویدادهای ویژه‌ی تهران در حال طراحی و پیگیری است.

در پایان این بازدید تفاهم نامه همکاری مابین پورنصر شهردار منطقه ۱۶ و فاضلیان دبیر برگزاری این رویداد به امضا رسید.

۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
کد خبر: 8166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =