گردنه قوچک تا پل امام علی - ارتش پاکسازی می شود

گردنه قوچک و بزرگراه لشگرک،ارتش به عنوان یکی از شریان های ورودی شمال شرقی تهران با بسیج نواحی دهگانه منطقه یک ساماندهی و پاکسازی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق بیان کرد: طرح هماهنگ پنجشنبه های منطقه یک، این هفته با حضور همه نیروهای نواحی دهگانه در محور گردنه قوچک تا پل امام علی(ع) - ارتش از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه آغاز و تا ساعت ۱۲ ادامه خواهد داشت.

او گفت: این محور ورودی شمال شرقی تهران از لواسان، مازندران و...است که  بخشی از حریم شهر تهران را نیز در خود جای داده است که با این طرح همه نواحی با اولویت رسیدگی به پیام های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ و پاکسازی حریم در این محدوده حضور پیدا می کنند.

جعفریان افزود: در این اقدام محور فوق به ۸ قسمت تقسیم شده و هر ناحیه مسئولیت اجرای طرح نگهداشت را از جمله ترمیم آسفالت و جداول، کاشت درخت و نشا، جمع آوری نخاله، شستشوی ایستگاه های اتوبوس و علایم ترافیکی، لایروبی انهار و... را با اولویت رسیدگی به  پیام های مردمی در این محور به انجام خواهد رساند.

معاون شهردار منطقه یک با اشاره بر مداومت اجرای طرح جهادی نگهداشت در چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته گفت: چهارشنبه ها هر یک از نواحی به صورت جهادی همه نیروهای خود را در یک محله مستقر می کنند و روزهای پنجشنبه یک راسته و محور اصلی انتخاب و همه نواحی در آن محور حضور و اقدام به اجرای طرح نگهداشت شهر می نمایند.

۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: 8176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =