رویکرد پلیس راهور و سازمان بهشت زهرا(س) ایجاد حداقل محدودیت ها است

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رویکرد پلیس راهور و سازمان بهشت زهرا(س) ایجاد حداقل محدودیت ها و حداکثر رضایتمندی شهروندان برای روزهای پایانی سال است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرای تهران،  سرهنگ موسوی پور، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور در سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) در خصوص روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ و چگونگی برنامه ریزی و تعیین تکلیف با توجه به شرایط کرونایی کشور با سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) دیدار و هم اندیشی کرد.

سرهنگ موسوی پوردر نشستی که با حضور روسای کلانتری ها و مراکز پلیس راهور تهران بزرگ در سازمان بهشت زهرا(س) برگزار شد، گفت: امسال با توجه به تجربه موفق سال گذشته سازمان بهشت زهرا(س) پیش بینی های لازم صورت گرفته و با همکاری فشرده ای که بین دو مجموعه پلیس راهور و بهشت زهرا(س) در سالهای اخیر تعریف شده است، در صدد ایجاد حداقل محدودیت ها با سطح بالای رضایتمندی شهروندان هستیم.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با ارزشمند خواندن همکاری تنگاتنگ پلیس و مدیریت سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) به ویژه در سالهای اخیر در پنج شنبه و جمعه های پایان سال گفت: این هماهنگی ها و همدلی ها در نهایت به نفع شهروندان است و مدیریت بهشت زهرا(س) تسهیل تردد و دسترسی همراه با آرامش شهروندان را برای روزهای پایانی سال، هدف اصلی خود تعریف کرده است.

در ادامه سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) با اشاره به همکاری خوب پلیس راهور تهران بزرگ و شهرداری تهران به ویژه سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) در سال های اخیر گفت: ما با تمام وجود به پلیس و زحمات این عزیزان اذعان  داریم و می دانیم که همکاری با پلیس  موجب خدمت صادقانه و کسب رضایتمندی شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: تجربه موفق سال کذشته و اطلاع رسانی به موقع و همکاری گسترده و بی نظیر مردم در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ که در حافظه تاریخی بهشت زهرا(س) ثبت و ضبط شد، نشان داد که رفتار و عملکرد صادقانه با مردم حتما پاسخ می دهد و شهروندان نیز در مواقعی که لازم است، همکاری می کنند.

به گفته مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) مجهز شدن همه راه‌های ارتباطی در سازمان بهشت زهرا(س) به تابلوهای اطلاع‌رسانی، دوربین های مدار بسته هوشمند، و اهتمام ویژه در حوزه هوشمند سازی در سال های اخیر نشان از ضرورت دغدغه مندی مدیریت بهشت زهرا(س) در خصوص تدابیر ترافیکی در این محدوده حساس دارد.

او با تاکید بر برگزاری این نشست در روزهای ابتدایی بهمن ماه به اهمیت موضوع برنامه ریزی و هم اندیشی در این خصوص پرداخت و از کار گروه های تخصصی خواست تا با تشکیل جلسات منظم به برنامه ریزی در این خصوص بپردازند.

۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 8182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =