کیفیت را نباید فدای سرعت اجرای پروژه ها کرد

شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت : شهروندان بعنوان صاحبان اصلی شهر، پیش از آغاز عملیات اجرائی طرحها و پروژه های عمران شهری باید بدانند که چه زمانی سرانه های مورد نیاز آنها تامین خواهد شد.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۱۸، سید محمد فیاض در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شاخص، با اشاره به این نکته که جدول زمانبندی یکی از اصلی ترین مراحل اجرای هر طرح و پروژه عمران شهری است، افزود : اگر بر اساس روز شمار پروژه، برنامه ها تدوین و برای شهروندان بازگو شود، آنها در خواهند یافت که مدیریت شهری برای عمران و آبادانی شهر و محله از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و در جهت تحقق شعار تهران شهری برای همه، تمام امکانات و تجهیزات در اختیارش را بسیج کرده است.

او در ادامه با بیان این موضوع که نباید برای اجرای هر طرح و پروژه، کیفیت را فدای سرعت اجرای آن کرد، گفت : هر طرح و پروژه عمران شهری، نماد سخت کوشی و تلاش مدیریت شهری بوده که علی رغم تمام تنگناهای مالی، به ثمر نشسته و شهروندان نیز با بهره گیری از آنها باید احساس رضایتمندی داشته باشند، بنا براین به هر قیمتی نباید پروژه را تکمیل و به بهره برداری رسانید و همواره به اصل کیفیت توجه داشت.

فیاض ادامه داد: مدیریت شهری برای تحقق مطالبات بحق شهروندان، می بایست برنامه ریزی دقیقی در تمامی بخشها داشته باشد تا شعار تهران شهری برای همه و عدالت اجتماعی حقیقت عینی یابد.

سید محمد فیاض شهردار منطقه و هیأت همراه از روند تکمیل پروژه هائی نظیر بلوار ۴۵ متری بهار، سرای کمحله شهید رجائی، بیمارستان کودکان حکیم، مجموعه چند منظوره ناورن و درمانگاه کارکنان دیدن و در جریان آخرین وضعیت آنها قرار گرفت.

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 8206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =