برنامه های دهه فجر با رویکرد مشارکت مردمی و نشاط اجتماعی برگزار شود

جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۱۶، با حضور پیمان پورنصر شهردار منطقه، معاونین و مدیران و مسئولین واحدها با هدف بررسی مشکلات هریک از حوزه های مالی، اداری، خدماتی و اجرایی و ارائه راهکار جهت برگزاری هرچه باشکوه تر ویژه برنامه های دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، در این جلسه شهردار منطقه بر پیگیری و تلاش در جهت اجرا و تکمیل پروژه ها و سرعت بخشی به پیشرفت فیزیکی آنان تاکید کرد و گفت: اجرای کوچه های رنگی و پاتوق محلات رضایت حداکثری شهروندان را به دنبال داشت و این رویکرد (مشارکت مردمی و ایجاد نشاط و شادی) باید استمرار داشته باشد. 

او همچنین با توجه به موج چهارم شیوع کرونا بر رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی واحدهای اداری و خدماتی اشاره داشت و گفت: تأمین سلامت پرسنل و شهروندان در ایام کرونایی از اولویت های اصلی منطقه می باشد که تمامی واحدها باید در دستور کار خود قرار دهند و محدودیت ها نباید باعث کاهش کیفیت در پروژه ها و خدمات رسانی باشد.

 در این جلسه حاضرین نیز به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداخته و مشکلات هر حوزه و راهکارهای آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

پیمان پورنصر افزود: برنامه های امسال دهه مبارک فجر شهرداری منطقه، میبایست در موضوعات فرهنگی، اجتماعی و هنری با رویکرد مشارکت مردمی و ایجاد نشاط اجتماعی برگزار شود، زیرا عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی، سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.

او همچنین با توجه به شرایط موجود امسال و عدم حضور فیزیکی در برنامه ها گفت: می بایست برنامه های پر محتوا، متناسب، نو و جدید را در فضای مجازی برگزار کنیم. لذا برای این ایام مبارک نیز بسته های جذاب و پر محتوا تهیه شود با وجود همه ی محدودیت های موجود باز هم ما می توانیم. کار در فضای مجازی کاری دشوار و نوع جدیدی است، اما این عرصه، عرصه ایست که بسیار تاثیرگزار پیش می رود. امسال بهتر از سال های گذشته شاهد برنامه ای خوب، منسجم و هدفمند خواهیم بود. باکاری خلاقانه و عالمانه می توانیم ارتباط خوبی با جامعه هدف (کودکان، نوجوانان و جوانان) بگیریم.

۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
کد خبر: 8227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =