بازدید عضو پارلمان شهری از پروژه احداث مجموعه فرهنگی رازی

رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران، از آخرین وضعیت تکمیل و آماده سازی پروژه احداث مجموعه فرهنگی رازی در منطقه ۲۰ بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، حجت نظری در بازدیدی که با حضور  سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق و جمعی از عوامل اجرایی پروژه صورت پذیرفت، آخرین وضعیت تکمیل و آماده سازی بخش های مختلف مجموعه رازی شامل بام سبز، موزه ری، باغ میانی، صحنه نمایش محلی، مجموعه رستوران ها و کافی شاپ ها، کتابخانه و کارگاه های آموزشی، سالن های سینما و سالن تئاتر را مورد بررسی قرار داد.
در جریان این بازدید میدانی گزارشی از روند پیشرفت پروژه احداث مجموعه فرهنگی رازی ارائه شد و موارد مهمی از قبیل برنامه زمان بندی تکمیل و نحوه بهره برداری از بخش های مختلف این مجموعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 مجموعه رازی با زیربنای ۳۰۵۰۰ مترمربع، در جوار برج تاریخی طغرل واقع شده است. ارتفاع ابنیه موجود در این مجموعه با محوریت چشم انداز برج طغرل طراحی شده و معماری آن نیز برگرفته از این اثر تاریخی بر جای مانده از قرن چهارم هجری است. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه به مرحله پایانی رسیده است.
 

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 8262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =