از کارنامه عملکردی سه ساله مدیریت شهری رونمائی شد

نشست هم اندیشی مشترک مدیریت شهری و دبیران شورایاران محلات هجده گانه منطقه ۱۸ تهران با هدف بهبود در امر خدمات دهی به شهروندان و عمران و آبادانی بیشتر محلات برگزار شد.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، در این نشست هم اندیشی، فیاض شهردار منطقه ضمن استماع مطالبات شورایاران در حوزه های شهرسازی و معماری، خدمات شهری و فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و ورزشی، از کارنامه سی و شش ماهه عملکردی مدیریت شهری نیز رونمائی کرد.

او طی سخنانی با اشاره به افتتاح و یا احداث انبوهی از پروژه های عمران شهری در این بخش از پایتخت، گفت: با توجه به حجم فعالیتهای انجام شده و توسعه زیرساختهای محلات،می توان این ادعا را داشت که یک انقلاب عمرانی در حال پدید آمدن بوده و سیمای منطقه ۱۸ با گذشته تفاوتی اساسی داشته است.

فیاض از برنامه ریزی برای احداث تعداد ده بوستان، پخش بیش از ۱۰۷ هزار تن آسفالت، تصویب دو خط جدید مترو و امتداد بخش جنوبی خط ۳ به داخل بافت مسکونی، جمع آوری کارگاه ها و سوله های غیر مجاز تفکیک پسماند تقی آباد، اجرای طرحهای عقب نشینی املاک معارض در معابر شاخص، ایجاد نخستین فروشگاه گلماند پایتخت همچنین ساماندهی اراضی فوقانی خط آهن تونلی تهران – تبریز (شارباغ حضرت فاطمه زهرا (س) )بعنوان اقدامات شاخص این کارنامه عملکردی در سی و شش ماه اخیز نام برد که توانسته سرانه های مورد نیاز شهروندان را محقق و به شعار تهران شهری برای همه عینیتی حقیقی بخشد.

سید محمد فیاض شهردار منطقه نیز پس از این نشست نیز با همراهی تنی چند از مدیران منطقه در ناحیه مقاومت بسیج مسلم ابن عقیل (ع) حضور یافت و در ویژه برنامه ای که از سوی امور ایثارگران منطقه ترتیب داده شده بود، از مقام شامخ مادران چشم انتظار و شهدای گرانقدر مدافع حرم تقدیر بعمل آورد.

در پایان این نشست نیز فیاض شهردار منطقه احکام جدید فعالیت هریک از دبیران شورایاری محلات هجده گانه را به آنها تنفیذ کرد.

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
کد خبر: 8263

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =