۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 8266

ملاقات با خیابان/۱۸

ولیعصر میزبان عکاسان می شود

کارگاه عکاسی از ۱۰ بهمن آغاز و تا هفته دوم اسفند ادامه دارد
ولیعصر میزبان عکاسان می شود

شهر: دبیر اجرایی کارگاه عکاسی ملاقات با خیابان ولیعصر اعلام کرد: شرکت‌کنندگان در کارگاه عکاسی ملاقات با خیابان از روز جمعه ۱۰ بهمن، چهار هفته زمان خواهند داشت که زیر نظر راهبر، پروژه  خود را تکمیل کنند.

زهرا رضی، دبیر اجرایی کارگاه عکاسی ملاقات با خیابان ولیعصر در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: بعد از شروع کارگاه ملاقات با خیابان در بخش عکاسی در تاریخ ۲۵ بهمن‌، طی دو هفته گذشته، و بر طبق زمان‌بندی انجام شده  میان راهبرها و شرکت‌کنندگان، گروه‌ها جلسات حضوری و مجازی خود را به دبیرخانه اعلام کرده و بر طبق برنامه اعلام شده جلسات هر گروه برگزار شد.

او ادامه داد: همچنین طبق زمان‌بندی اعلام شده توسط راهبر هر گروه، تور خیابان/ موزه خیابان ولیعصر برای هر سه گروه برگزار شد.

رضی افزود: در ادامه و مبتنی بر تقویم ارائه شده در فراخوان،  جمعه ۱۰ بهمن‌ماه جلسه پیش‌ارائه شرکت‌کنندگان در سه بازه زمانی در دستور کار قرار گرفت. در این جلسه شرکت‌کنندگان به بیان دقیق‌ موضوع پرداخته و با ارائه عکس‌های خود، آنچه که طی این دو هفته از پروژه پیش برده بودند برای حاضران در جلسه ارائه دادند. افراد حاضر در جلسه از سایر حوزه‌ها، به‌ویژه متخصصان حوزه شهر بودند.

به گفته دبیر اجرایی کارگاه عکاسی؛ هدف از این ارائه رد یا تأیید کار شرکت‌کنندگان نبود، بلکه هدف ارائه نقطه نظرات متخصصان حوزه‌های دیگر در ارتباط با کار شرکت‌کنندگان بود.

او توضیح داد: بعد از جلسه پیش‌ارائه، شرکت‌کنندگان چهار هفته زمان خواهند داشت که زیر نظر راهبر پروژه  خود را تکمیل کنند.

فراخوان کارگاه عکاسی ملاقات با خیابان از ۵ دی ماه و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ دی  بود که حدود ۸۰ نفر در این فراخوان شرکت کردند.

 در تاریخ ۲۲ دی از میان ۸۰ نفر ۲۱ نفر انتخاب شدند.  منتخبان در طول ۶ هفته از خیابان ولیعصر عکاسی می کنند.

عکس های گرفته شده در این پروژه در نمایشگاه هایی به نمایش گذاشته شود. علاوه بر آن نیز  از هر کارگاه با ۳ مجموعه برتر قراردادی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان منعقد می شود که طی دو ماه مجموعه خود را کامل کنند. جدای از این قرارداد، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ۲۰ تک عکس برگزیده تعلق خواهد گرفت.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 8266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =