حمایت از طرح های نوآورانه استارت آپ ها

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح های نوآورانه در حوزه مدیریت پسماند خبر داد و گفت: شهرداری منطقه ۴ این آمادگی را دارد تا از طرح های نوآورانه استارت آپ ها در حوزه مدیریت پسماند حمایت کند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "ابوالفضل ابراهیمی" در اولین نشست از سلسله نشست های ارائه نیازهای فناورانه و نوآورانه ضمن تأکید بر ناکارآمدی روشهای قدیمی در اداره شهر و لزوم گفتمان سازی پیرامون اکوسیستم استارت آپی و حرکت‌های نوآورانه برای حل چالش‌های شهری، گفت: تصمیم گیران آتی شهر، کسانی خواهند بودد که دستی بر آتش تفکر فناوری های نوین، تکنولوژی اطلات و استارت آپ ها داشته باشند.  
او اضافه کرد:که اگر شهرداری مهم‌ترین مشکلات شهر را با مشارکت و حضور مردم و استفاده از خرد جمعی حل کند قطعا موفق‌تر خواهد بود.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۴ افزود: شهرداری منطقه ۴ به دنبال اجرای فعالیت های نوآورانه در همه موضوعات پسماند شهری، از مدیریت تولید پسماند و فرآیند جمع آوری تا بازیافت و فروش مجدد پسماند، غربالگری پسماند و آموزش و فرهنگ سازی است.
ابراهیمی گفت:سیاست راهبردی مدیریت شهری منطقه ۴ برای حل چالش های شهری استقبال و حمایت از استارت آپ هاست.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۴ افزود: در حال حاضر بستر لازم برای حضور و فعالیت جدی استارت آپهای حوزه مدیریت شهری در منطقه ۴ فراهم شده است.

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
کد خبر: 8275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =