استفاده از ظرفیت های محلات نه گانه با محوریت مردم

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، اظهار داشت: ویژه برنامه های چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت های همه ارگان ها و محلات نه گانه با محوریت مردم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، وی با اعلام این خبر و ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این ویژه برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با مشارکت بسیج، مساجد و تشکل های مردمی و ادارات ستادی معاونت اجتماعی، ادارات اجتماعی و خدمات شهری و محیط زیست نواحی شش گانه و شورایاران محلات نه گانه در قالب دو بخش میدانی و فضای مجازی برگزار می شود.

شهردارمنطقه افزود:در بخش اجرایی، برپایی جشن و ایستگاه فرهنگی، هنری و سلامت در محوطه باز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، برپایی ایستگاه های فرهنگی آینده روشن  در محلات نه گانه، فضاسازی و آذین بندی کوچه ها در محلات به نام کوچه های انقلاب، اجرای سرود، تئاتر و نمایش خیابانی، نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در سراهای محلات و ساختمان های شهرداری منطقه، برگزاری سلسله جشن های فجر انقلاب در مسجدالرسول محله نازی آباد، برگزاری مسابقه از سخنان مقام معظم رهبری به عنوان منشور انقلاب، تکریم و تجلیل از فعالان انقلابی  و... و. از جمله اقداماتی است که انجام می شود.

او افزود: در شب ۲۲ بهمن، مراسم نورافشانی در نقاط مختلف منطقه برگزار خواهد شد و ندای تکبیر از موذن‌های مساجد، پشت بام منازل و اماکن عمومی پخش خواهد شد، باید از ظرفیت‌های گروه‌ها و تشکل‌های مردمی برای پاسداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد و بسیاری از برنامه‌های این ایام به صورت مردمی و با استفاده از ظرفیت مردم برگزار خواهد شد.

محمدمهدی پورآقایی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز در این باره گفت: تکریم و تقدیر از خانواده های معظم شهدای انقلاب اسلامی، رونمایی از دیوارنگاه شهید مدافع حرم (شهید قاسم زاده)، کمپین پرچم و تشویق شهروندان به استفاده از پرچم جمهوری اسلامی در ساختمان ها با شعار هر خانه یک پرچم، راه اندازی و افتتاح دارالقرآن مرکزی و کتابخانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقات عکاسی، نقاشی با موضوع حال و هوای دهه فجر در فضای مجازی، برپایی مسابقات شعر انقلاب، خوشنویسی، روزنامه دیواری، طرح ختم قرآن و هدیه ثواب آن به شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان، مسابقات وبلاگ نویسی و مسابقه از وصیت نامه سیاسی و الهی امام خمینی (ره) و ... از جمله ویژه برنامه های این ایام است که می توان به آن اشاره کرد.

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
کد خبر: 8285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =