بوستان ها میزبان مسابقات ورزشی دهه مبارک فجر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی در بوستان های منطقه برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران " محمد خادمی" بابیان این خبر افزود: همزمان با آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر؛ مسابقات ورزشی با هدف پاسداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ایجاد فضای نشاط، همدلی و امید بین شهروندان  به دو صورت اجرایی و مجازی برگزار می شود.
او در ادامه اضافه کرد: این مسابقات، با حضور ورزشکاران این منطقه در دو بخش آقایان و بانوان و در ۱۲ رشته ورزشی انفرادی و تیمی از قبیل شطرنج مجازی، مسابقات تیر و کمان در رشته های کامپوند، ریکروو و سنتی، مسابقات چهارجانبه هاکی چمن بانوان، شوت پنالتی، تنیس روی میز، تکواندو، طناب زنی، بدمینتون، بسکتبال، والیبال، فوتسال، آموزش مجازی مهارت های کودکان برنامه ریزی شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴  افزود: در طول این ایام همچنین مسابقات ورزشی متنوعی در سطح محلات و ایستگاه های فعالیت بدنی در بوستان ها و امکان ورزشی سطح منطقه اجرایی می شود.
خادمی در پایان اضافه کرد: در سال جاری با شرایط شیوع کرونا و جلوگیری از پخش این ویروس در بین شهروندان، حتی الامکان مسابقات به صورت مجازی برگزار و مسابقات حضوری نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی انجام می شود.

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
کد خبر: 8291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =