اجرای پویش قربانی هرماهه در منطقه۹

پنجمین ماه از پویش قربانی هر ماهه در غرب پایتخت به همت حوزه بسیج شهرداری منطقه۹ انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، ناصر بختیاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه با اعلام این خبر گفت: حوزه بسیج منطقه به نیت سلامتی حضرت ولی عصر عجل الله به منظور رفع بلا، خیرات اموات، نذورات با هدف کمک به نیازمندان، با مشارکت پرسنل نیکوکار و دیگر خیرین، سنت حسنه قربانی هر ماه را انجام می دهد.
او افزود: این طرح از مهر ماه شروع شده که علاقه مندان به شرکت در این امر خداپسندانه  تا پنجم هر ماه فرصت دارند تا نذورات خود را به حساب گروه جهادی شهید علی جعفری حوزه بسیج شهرداری منطقه٩ واریز کنند.
  فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه۹ یادآور شد: تاکنون و پس از گذشت پنج ماه از این پویش، تعداد١٣ راس گوسفند با مبلغی بالغ بر ٣۴ میلیون تومان ذبح شده که بسته های گوشت قربانی به ٣۵٠ نفر از کارگران خدوم فضای سبز و خدمات شهری اهدا شده که این حرکت به صورت خودجوش و در راستای  فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کمک های مومنانه در ایام کرونا،   انجام شده است.
بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر و با شروع ماه پنجم، دور دوم اهدای نذورات شروع شده که اهدای گوشت قربانی، شخصا توسط پرسنل حوزه بسیج  به کارگران خدمات شهری و فضای سبز تحویل می شود.
  فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه۹ عنوان کرد: طبق مجوزی که از سازمان بسیج سازندگی تهران برای انجام کارهای خیر از طریق گروه جهادی انجام می شود کمک های همکاران و نیکوکاران، در این حساب واریز می شود.
او گفت: در این راستا و با عنایت به اعلام سازمان بسیج شهرداری تهران، گروه جهادی شهید علی جعفری با عملکردی شایان توجه، جزء چهار گروه برتر جهادی در سال ٩٩ انتخاب شده است.
بختیاری در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا انجام خیراتی از این قبیل، با استفاده از تبلیغات بیشتر و فرهنگ سازی، همسو با فرمایشات مقام معظم در راستای کمک های مومنانه در سایر حوزه های شهری تسری پیدا کند.
این برای نخستین بار است که در بین ٣٣ حوزه بسیج شهرداری تهران چنین طرحی به صورت خود جوش و آتش باختیار، با همکاری پرسنل و خیرین هر ماه در منطقه٩ اجرا می شود.

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 8295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =