دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرری

پروژهای توسعه محلی و منطقه ای شهرداری منطقه بیست، در کانون توجه نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهر ری و ائمه جمعه شهرستان ری قرار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، در اولین روز از دهه‌ی مبارکه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شهردار منطقه‌ی ۲۰ در نشستی صمیمانه میزبان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر ری و ائمه جمعه شهرستان ری بود.

در این نشست صمیمانه، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ی فجر به دستاوردهای ۴۲ ساله انقلاب اسلامی و پاسداری از این درخت پر ثمر و شکوهمند پرداخته شد.

 فرهاد افشار ضمن اشاره به شرایط بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه گفت: انصافا حق مردم منطقه ۲۰ بیشتر از آن چیزی است که ما انجام داده‌ایم اما با توجه به شرایط اجرای پروژه‌های توسعه محور در محلات، گام بزرگی در راستای نیل به اهداف توسعه‌ی این منطقه است.

در این نشست نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرری و ائمه جمعه شهرستان ری، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه‌ی فجر از اقدامات شهردار منطقه و تمام عوامل شهرداری تقدیر کرد و اجرای پروژه‌های توسعه محلی را گامی بزرگ در راستای نیل به اهداف انقلاب شکوهمند ایران اسلامی برشمرد.

 

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
کد خبر: 8297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =