مراسم یوم الله ۲۲بهمن برگزار می شود

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در منطقه۹ با حضور مدیران شهری و دولتی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی منطقه۹ با حضور روسای  ادارات و نهادهای مرتبط با مراسم ۲۲بهمن برای هماهنگی بیشتر برگزار شد که در این نشست هم اندیشی، مدعوین دیدگاه های خود را به منظور تبادل نظر و همفکری بیان کردند تا با همیاری و هم افزایی حداکثری، شرایط مناسب برای برگزاری مراسمی ویژه در ایام کرونا در چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی مهیا شود.
برگزاری مراسمی ویژه در چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب با هم افزایی و هماهنگی حداکثری
سید مصطفی موسوی، شهردار منطقه۹ ضمن آمادگی کامل منطقه  برای برگزاری مراسم یوم الله ۲۲بهمن، خواستار هم افزایی و هماهنگی حداکثری برای برگزاری مراسمی ویژه در چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب شد.
او در ادامه افزود: تمام سازمان ها و نهادهای با توجه به شکل خاص مراسم امسال به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی می بایست آمادگی کامل را داشته باشند تا به صورت لحظه ای مشکلات را حل و فصل کنند.
راهپیمایی۲۲بهمن در تهران به صورت خودرویی و موتوری انجام می شود
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، با اشاره به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: راهپیمایی در تهران پا برجاست و به صورت خودرویی و موتوری انجام می شود، اما حضور مردم به صورت پیاده و تجمع به منظور حفظ سلامت آنها همانند سنوات پیشین امکان پذیر نیست.
او افزود: کارگروه های دهه فجر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به صورت مستمر در  تلاش هستند و راهکارهای لازم را برای برگزاری مراسمی در نهایت سلامت و با رعایت نکات بهداشتی مد نظر دارند.

آمادگی کامل معاونت خدمات شهری منطقه۹ برای برگزاری مراسمی باشکوه
مصطفی دینی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن اضافه کرد: مجموعه معاونت خدمات شهری منطقه تمام تلاش خود را می کند تا با خدمت رسانی شایسته به شهروندان در منطقه ایی که به عنوان میزبان راهپیمایی شناخته می شود، شرایط برگزاری باشکوهتر مراسم یو الله ۲۲بهمن فراهم شود.
برگزاری رژه موتوری و ماشینی توسط سپاه محمد رسوالله تهران بزرگ
محسن صباغ، مشاور عالی مراسم و تبلیغات استان تهران ضمن تشریح اینکه برگزاری رژه موتوری و ماشینی به سپاه محمدرسوالله تهران بزرگ سپرده شده است، افزود:مجموعه ادارات و نهادهای دخیل در برگزاری مراسم یوم الله ۲۲بهمن می بایست با هماهنگی و انسجام بیشتر زمینه را برای پرشورتر شدن مراسم امسال  مهیا کنند.
او همچنین گفت: کمیته های اجرایی و تخصصی  تشکیل شده است تا در کارگروه های مختلف به  تصمیم گیری بپردازند.

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 8300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =