غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا

هم ‌زمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و تقارن آن با میلاد ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) «مسعود رنجبریان» سرپرست شهرداری منطقه٨ با حضور در منزل شهیدان صادقی با مادر این شهدای والامقام دیدار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه٨، مسعود رنجبریان، در این دیدار ضمن تبریک میلاد فاطمه زهرا(س) و تبریک روز زن گفت: مادران شهدا اسوه صبر، ایثار و فداکاری‌ هستند. تکریم این بزرگواران که با پیروی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و با تدین و شجاعت فرزندان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه‌ها اعزام کردند تا ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، امنیت و آسایش نصیب ملت ایران شود برهمگان ضروری و واجب است.

رنجبران با تاکید بر اینکه امروز جامعه اسلامی و همه‌ کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، این آسایش و امنیت را مرهون خون پاک هزاران شهیدان و جانبازان هستند، افزود؛ اکنون نیز این مادران و فرزندان غیور تربیت شده آنان همچنان در دفاع از ارزش‌های اسلامی و خاک میهن‌مان با تأسی از سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع)در جبهه‌های دیگر حضوری فعال دارند.

مادر شهید سیدعلیرضا و جاویدالاثر سید حسین صادقی، نیز دراین دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهدای والامقام پرداخت‎.

در ادامه شهردارمنطقه٨، با حضور بر مزار شهدا، در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا گفت: شهدا، ایثار و از خودگذشتگی را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت معنا کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌هاست.

در پایان رنجبریان به همراه معاونان و مدیران خود با عطر افشانی وغبار روبی مزار شهدای غواص در بوستان فدک و ٢ شهید گمنام مسجد جامع فاطمیه در محله تسلیحات با قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد و با آرمان‌های شهدای والامقام، بنیانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله) تجدید پیمان کردند.

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲
کد خبر: 8303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =