بزرگداشت مقام زن و روز مادر با عنوان "جان زندگی"

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از برگزاری ویژه برنامه های"جان زندگی" در ایام میلاد با سعادت فاطمه زهرا (س) گفت: به مناسبت گرامیداشت روز زن و مقام مادر از بانوان کارگر در بوستان ها،مراکز کوثر و بانوان خیر محلی منطقه قدردانی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "محمد خادمی" با تبریک فرارسیدن ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن اعلام کرد : برنامه ها ی بزرگداشت مقام روز زن در قالب نشست های دوستانه و صمیمی، کارگاه های تخصصی، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، نمایشگاه دستاوردهای بانوان، معرفی چهره های برتر و نمایش فیلم و کتابخوانی در نواحی و محلات ۲۰ گانه منطقه با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.
او به توزیع بسته های توانمند سازی در میان بانوان شاغل در منطقه ۴ اشاره کرد و گفت : در این برنامه ۳۵۰ بسته توانمند سازی در میان بانوان شاغل در منطقه ۴ توزیع می شود.
خادمی در بخش دیگری به برگزاری جشن های کوچه های دوستی های انقلاب در ۴ کوچه منتخب سطح منطقه اشاره کرد و گفت : مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) روز پانزدهم بهمن ماه، در ۴ کوچه منتخب با اجرای موسیقی، مولودی خوانی و تقدیر از مادران نمونه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ در پایان از برگزاری جشنواره فیلم و عکس مادر با جمع آوری آثاری از لحظات خاطره انگیز و ماندگار جایگاه مادران و فعالیت های اجتماعی آنها خبر داد و به اجرای وبینار تخصصی بانوان با موضوعات نقش مادر در کاهش استرس در خانواده، سلامت معنوی در بانوان ، وبینار رفتار با کودک، ارتباط موثر مادر و کودک و فرزند پروری اشاره کرد.

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 8312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =