ویژه برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

شهردار منطقه ۷ از اجرای ویژه برنامه های متنوع در این منطقه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان "آینده روشن" خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: برپایی ایستگاه فرهنگی با عنوان "آینده روشن"، فضاسازی محیطی و برگزاری نمایشگاه با محوریت دستاوردهای چهل و دو سالگی انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، نصب تصاویر انقلاب و شهدا در محلات چهارده گانه با عنوان کوچه انقلاب تنها بخشی از اقداماتی است که در ایام الله دهه فجر در منطقه۷ اجرا می شود.

او در ادامه اضافه کرد: بازنشر پیام های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تکریم فرهیختگان، تجلیل و تقدیر از ادبا، چهره‎های شاخص معاصر و مؤثر در انقلاب اسلامی ایران ساکن در منطقه، تولید و انتشار محتوای مجازی با مضامین انقلابی از دیگر فعالیت‎هایی خواهد بود که از سوی این منطقه اجرا می شود.

به گفته شهردار منطقه ۷ تکریم و تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگر به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، کمپین پرچم با هدف تشویق شهروندان به استفاده از پرچم جمهوری اسلامی ایران در نمای بیرونی ساختمان های مسکونی و اجرای سرودها و نمایش‎های خیابانی با رعایت پروتکل‎های بهداشتی در سطح منطقه از دیگر ویژه برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.

او افزود: آذین بندی معابر، میادین و ساختمان های سطح منطقه با استفاده از ریسه‎ های پارچه ای، تعویض پرچم های پایه کوتاه ایران و یک عدد پرچم پایه بلند میدان سپاه، نورپردازی معابر، میادین شاخص و ساختمان‎ های منطقه و نواحی پنجگانه، اکران طرح های مصوب دهه فجر بر روی پرتابل‎های سطح منطقه تنها بخشی از اقدامات اجرا شده از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه بوده است.

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 8326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =