قدردانی از بانوان شاغل

«یاس آسمانی» عنوان مراسم گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن بود که با حضور شهردار منطقه ۱۴و بانوان و کارکنان شاغل در شهرداری منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، کامبیز مصطفی پور در این نشست صمیمی با تبریک  ایام الله دهه فجر و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و  روز زن و مادر، بر لزوم شهری ایمن برای حضور بدون هراس زنان در جامعه  تاکید کرد و افزود: شادی بانوان ،  نشاط خانواده و رشد جامعه را به همراه دارد. و شهر مطلوب شهری است پر از امنیت خاطر  برای بانوان.

کامبیز مصطفی پور با تاکید بر نقش زنان در جامعه و خانواده گفت: علارقم نقش پررنگ بانوان در نظام اقتصای ، آموزشی و ارتباطات خانواده ، آنها نشان داده اند در حوزه شهری و اجتماعی نیز مسئولیت پذیر و کارامد ایفای نقش می کنند.  از این رو حضورشان در همه فعالیت اجتماعی و تحقق اهداف سازمانی اثرگذار خواهد بود.

شهردار منطقه در ادامه با بیان اینکه زنان می توانند نقش مهمی در طراحی شهر و  حوزه شهری نیز داشته باشند، بر لزوم ایجاد فرصت و فضای مناسب در منطقه برای فعالیت بیشتر بانوان در حوزه های مختلف شهری اشاره کرد.  

کامبیز مصطفی پور با بیان اینکه زاد روز حضرت  فاطمه زهرا(س) گذشته از آنکه تجلیل مقام شامخ زن، تکریم مقام منیع مادر را در بردارد و کرامت مادر صبغه‏ ای دیگر از جلالت زن است، از تلاش و فعالیت بانوان شاغل در منطقه برای پذیرش مسئولیت های اجتماعی در کنار وظیفه شان در خانواده  قدردانی کرد.

 معاون منابع انسانی منطقه در این نشست ضمن تشکر از بانوان تلاشکر منطقه، افزایش تعداد بانوان توانمند در حوزه های مختلف شهرداری را در سال جاری مرهون توجه مدیریت ارشد جدید منطقه برشمرد  و این مهم را در انگیزه مضاعف برای مسئولیت های اجتماعی بانوان شاغل در مجموعه موثر دانست.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بانوان شاغل و نمونه منطقه تجلیل شد.

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
کد خبر: 8343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =