گذر معدن در منطقه ۶ تهران ایجاد می‌شود

تفاهم‌نامه ایجاد «گذر معدن» بین شهرداری منطقه ۶ تهران و خانه معدن ایران امضا شد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران روز چهارشنبه در آیین امضای تفاهم نامه گذر معدن اظهار داشت: زمانی که بحث ایجاد گذر صنایع در شهر تهران مطرح شد موضوع راه اندازی مسیر معدن نیز مورد توجه قرار گرفت و از این رو مشاوری انتخاب کردیم که با موضوعات شهری و صنعت و معدن آشنا باشد.

او در عین حال ابراز امیدواری کرد که با امضای این تفاهم نامه بروکراسی های ایجاد گذر صنعت و معدن کاهش یابد.

فرهادی بر ضرورت داشتن آگاهی شهروندان در حوزه معدنی تاکید کرد و گفت: گذر معدن نقطه عطف همکاری شهرداری و خانه معدن خواهد بود.

تورج فرهادی افزود: این گذر به زودی وارد فاز اجرایی می شود و از خانه معدن تا نزدیکی وزارت صنعت و معدن در خیابان سمیه اجرا می شود.

از سوی دیگر «محمدجوادحق شناس» رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این آئین گفت: ما گذر صنایع دستی در خیابان لاله زار و  گذر هنر در خیابان برادران مظفر را داریم و می‌توان گذر معدن را در محور رودکی ایجاد کرد.

او ادامه داد: وزارت صنایع و معادن، دانشگاه امیر کبیر و دانشکده معدن مهمترین مکان هایی هستند که در این زمینه فعالند و قرار است گذر معدن نیز در محدوده مذکور ایجاد شود.

به گفته حق شناس، ‌ بدلیل پراکندگی معادن و دوری آنها از شهرها تلاش می کنیم تا با ایجاد گذر معدن شهروندان را با این نوع از فعالیت آشنا کنیم

۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 8354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =