کسب گواهینامه استاندارد ایزو۱۴۰۰۱ توسط شهرداری منطقه۹

به منظور اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵، جلسه اختتامیه ممیزی نهایی سیستم مدیریت محیط زیست، در منطقه۹ با حضور مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش به گزار ش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، مصطفی دینی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: الزام شهرداری تهران به استقرار نظام مدیریت محیط زیست برابر مصوبه شورای اسلامی است که از این منظر پایش و مانیتورینگ مستمر، راهبری فرآیندها و نگهداشت سیستم ها از موضوعاتی است که باید به صورت مداوم حتی پس از اخذ گواهینامه نظام مدیریت محیط زیست پیگیری شود.

او افزود: در این راستا شهرداری منطقه۹ موفق به اخذ گواهینامه استقرار نظام مدیریت محیط زیست شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۹ اضافه کرد: ممیزی نهایی استاندارد مذکور توسط شرکت CB و با نظارت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران انجام شد.

دینی به فعالیت های پژوهشی اجرایی در حوزه کاهش مصرف آب با استفاده از کاشت گیاهان پوششی متناسب و استفاده از سوپر جاذب های معدنی به عنوان نقاط قوت منطقه اشاره کرد و بر اجرایی شدن موضوعات محیط زیستی مورد پژوهش در راستای تحقق اهداف سیستم مدیریت محیط زیست پیاده سازی شده، تاکید کرد.

در ادامه سعید احمری، معاون توسعه و پایش اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از اقدام منطقه ۹ برای دریافت گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ تقدیر کرد.

محمد صادق نیلفروشان، مشاور عالی و سرپرست دفتر شهردار منطقه ضمن خوشامد گویی به حضار افزود: از اولویت های اصلی سید مصطفی موسوی شهردار منطقه۹، نگاه ویژه به موضوعات محیط زیستی است.

او در ادامه بر نگهداشت دستاوردهای به دست آمده و رعایت استاندارد های محیط زیستی به دلیل بالا بودن پتانسیل منطقه در راستای توسعه پروژه های محیط زیستی اشاره کرد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 8362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =