همایش یاران انقلاب و پیشکسوتان جهاد و شهادت

همایش یاران انقلاب و پیشکسوتان جهاد و شهادت با حضور شهردار و مدیران شهرداری منطقه ۱۹، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر و جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در سالن استاد شهریار بوستان ولایت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، علی توکلی شهردار منطقه ضمن تقدیر از مشارکت چشمگیر بسیجیان در اجرا و پیشبرد برنامه های اجرایی،  از رونمایی مقبره شهدای گمنام بوستان ۲۲ بهمن همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.
به گفته او این مقبره به عنوان کاری فاخر در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست و اضافه کرد: پیش از آن نیز شاهد رونمایی از مقبره شهدای بوستان شقایق به عنوان یادبودی ماندگار برای دو شهید گمنام آرمیده در این بوستان بوده ایم.  
در ادامه این مراسم ضمن سخنرانی سرهنگ احمد یوسف پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت تقدیر شد. علاوه براین اجرای گروه سرود، طرح پرسش درخصوص دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و اهدای محصولات فرهنگی از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 8396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =