بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از بهشت زهرا

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: مدیریت با برنامه و نمونه سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا با تلاش شبانه روزی و از خودگذشتگی کارکنان این سازمان دغدغه های مردم و نظام در این حوزه را کاهش داد و باعث افتخار و سربلندی برای ایران اسلامی در جهان شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا، پرویز فتاح،  رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای سازمان بهشت زهرا(س) ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس با مدیر عامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) دیدار و گفت و گو کرد.

فتاح  پس از ادای احترام به مقام والای شهدا در گلزار شهدای سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در جمع پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به ایثارگری پرسنل این سازمان در بحران کرونا گفت: پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) خستگی ناپذیر و دلسوزانه در بحران جهانی کرونا با رعایت همه موارد شرعی و بهداشتی نگرانی ها و دغدغه های مردم و نظام اسلامی را در این حوزه کاهش دادند و در نگاه مقایسه ای با سایر کشور های قدرتمند و پیشرفته جهان باعث سربلندی و عزت برای کشورمان شدند.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: از تلاش ها و خدمات شبانه روزی مدیریت و کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) در شرایط بحرانی کرونا خبر دارم و با اطلاعاتی که من دارم سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در بحران کرونا با درایت و مسئولانه عمل کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از ۱۵۰ نفر از بانوان سازمان بهشت زهرا(س) به مناسبت روز زن و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) تقدیر کرد.

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 8411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =