نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتمام پروژه ساخت، جانمایی و نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان در مناطق ۲،۱، ۵ و ۲۲ خبر داد و گفت: این تابلوها در شرایطی که وضعیت جوی در کوه های شمال تهران مساعد نیست با اطلاع رسانی و اعلام هشدار به موقع، مردم را از مخاطرات احتمالی مطلع می کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران رضا کرمی محمدی افزود: همچنین با توجه به محل قرارگیری این تابلوها در کنار برخی رود دره های شمالی تهران می توان هشدارهای مربوط به سیلابی شدن رودخانه را نیز در فصول مربوطه منتشر و اطلاع رسانی کرد تا از بروز خسارت های جانی و مالی پیشگیری شود.

کرمی محمدی با اشاره به حادثه کولاک و سقوط بهمن در ارتفاعات تهران اضافه کرد: اگرچه قانون برای شهرداری وظیفه‌ای را در خصوص کوهستان تعیین نکرده است اما بنا به دستور اخیر شهردار محترم تهران تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان به منظور اعلام هشدارهای لازم نصب شد.

او از اتمام پروژه نصب تابلوهای هشدار مخاطرات جوی در مبادی ورودی کوهستان در مناطق ۲،۱، ۵ و ۲۲ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و با اشاره به اینکه این پروژه با برگزاری مراحل قانونی و انتخاب پیمانکاری توانمند انجام شده است، عنوان کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم تا برای حفظ سلامت و ایمنی خود به پیامهای دائمی این تابلوها توجه جدی کنند.

 رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین گفت: تمام اقداماتی که تاکنون از سوی شهرداری در این زمینه انجام شده است به‌صورت داوطلبانه بوده و ناشی از احساس دین و دلسوزی مسئولین شهرداری نسبت به شهروندان و مردم عزیز مان می باشد که شایسته هرگونه خدمتگزاری می باشند و الا قانون چنین وظایفی را به عهده شهرداری نگذاشته است.

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
کد خبر: 8438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =