جشن های فجر انقلاب در مساجد شاخص

شهردار منطقه ۷ گفت: با مشارکت بسیج و شورایاران این منطقه همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سلسله جشن های فجر انقلاب در جای جای این منطقه بالاخص در مساجد شاخص برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی در ادامه اضافه کرد: به همت مرکز فعالیت های دینی و معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ویژه برنامه ای در مسجد الجواد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت السلام اکرمی رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری همراه با برپایی مسابقه میان نمازگزاران برگزار شد.

او در ادامه افزود: دیدار با زندانیان سیاسی دوران شکوهمند انقلاب اسلامی و تجلیل از صبر و شکیبایی ایشان، دیدار با خانواده های معظم شهدای انقلاب همچنین تقدیر از بانوان شورایاری محلات چهارده‌گانه در راستای خدمات و فعالیت‎های ارزنده آنها از دیگر اقدامات اجرا شده در این منطقه بوده است.

شهردار منطقه ۷ در پایان گفت: علاوه بر ویژه برنامه های گسترده ای که به یمن این روزهای مبارک در منطقه تدارک و برنامه ریزی شده در نظر داریم اقدامات ویژه ای از قبیل برپایی دو ایستگاه فرهنگی همراه با برپایی استیج، سرود و نمایش انقلابی، رژه موتورسیکلت‎ها در مسیر میدان امام حسین (ع) تا دروازه شمیران تقاطع شهید مفتح و همچنین غرفه‎های فرهنگی در محلات چهارده‎ گانه برگزار کنیم.

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
کد خبر: 8446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =