جماران آماده میعاد یاران انقلاب شد

‌جماران و معابر منتهی به آن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان میعادگاه یاران و عاشقان امام خمینی (ره) برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری آماده سازی  شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ایران سربلند اکنون مدیون ایثار، خودگذشتگی و فداکاری های شهدا، جانبازان، جوانان، شیر زنان و شیر مردانی است که با اخلاص در صحنه های مقاومت حضور یافتند و جماران به عنوان میعادگاه انقلاب هرساله در ایام دهه فجر برای تجدید بیعت یارانش آماده سازی می شود.

 او افزود: در این اقدام شمال تهران به خصوص جماران و محدوده های منتهی به بیت و حسینیه امام خمینی (ره) با نصب پرچم‌های رنگی، ریسه،  بنر، پوستر و اکران طرح‌های مناسبتی این ایام، فضاسازی و با حضور نیروهای خدمات شهری پاکسازی شد. 

جعفریان افزود: اداره زیباسازی این منطقه در ایام دهه فجر و آستانه ۲۲ بهمن اقدام به نصب ۲۰۰ بنر آویزی طرح پرچم ایران، ۱۰۰ پلاکارد پرچم، ۱۳۵ بنر داربستی، پرتابلی، پلاکاردی، ۱۲ بوم بنر برجسته نگاری، ۲۸ هزار متر طول ریسه و کتیبه، اکران ۱۰ پرچم پایه بلند و ۲۷۵ تخته پرچم بزرگراهی، رنگ آمیزی فضاهای شهری،کافوها و... نموده است.

معاون شهردار منطقه یک افزود: معابر سه راه یاسر، خیابان شهید حسنی کیا و بیت امام(ره) نیز به صورت ویژه فضاسازی و طاق نصرت آن رنگ آمیزی و آذین بندی شد.

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد خبر: 8451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =