آخرین وضعیت احداث ساختمان خانه شهر و ساماندهی پلازای میدان امام خمینی(ره)

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، از آخرین وضعیت پروژه های احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه) و ساماندهی پلازای میدان امام خمینی (ره) در منطقه ۱۲ بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، مهندس "مصطفی سلیمی" طی این بازدید میدانی که به اتفاق  سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ و جمعی از دست اندرکاران اجرایی انجام شد، آخرین وضعیت پروژه های احداث ساختمان خانه شهر و ساماندهی پلازای میدان امام خمینی(ره) را مورد پایش و بررسی قرار داد و از پیشرفت اقدامات انجام شده در این طرح ها ابراز رضایت کرد.
این بازدید میدانی در حالی صورت پذیرفت که پیشرفت عملیات اجرایی ساختمان خانه شهر به مرز ۵۰ درصد رسیده است و اجرای اقداماتی از قبیل تکمیل نما و نصب رواق ها در ضلع شمال و جنوب پروژه ادامه دارد. در پروژه احداث پلازای میدان امام خمینی (ره) که حدود ۷۵۰۰ مترمربع پیاده راه ارتباطی طراحی شده است نیز اجرای عملیات سنگ فرش در دستور کار قرار گرفته و پیش بینی می شود این پروژه در اوایل سال ۱۴۰۰ آماده بهره برداری شود.
در بازدیدی دیگر از پروژه های سازمان عمرانی مناطق، "کاوه حاجی علی اکبری" مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به منطقه ۱۴ رفت تا ضمن بازدید از بخش های مختلف پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر، روند پیشرفت این پروژه را ارزیابی کند.
 در جریان این بازدید میدانی، پیشرفت عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی امیرکبیر به مرز ۶۰ درصد رسیده و تکمیل تاسیسات، نقاشی دیواره ها و ستون ها و کف سازی از عمده اقدامات باقی مانده در این پارکینگ ۵۵۰ واحدی است.

۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 8457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =