حرکت کاروان انقلابی در محلات شمال شرق تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تهران از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در روز ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: ایستگاه فرهنگی منطقه ۴ با اجرای برنامه های شاد و متنوع در دو نقطه از مسیر خیابان انقلاب میزبان شهروندان تهرانی خواهد بود.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴  تهران، "محمد خادمی"  ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت : امسال با توجه به شرایط خاص کرونایی و اجرای دستورالعمل های بهداشتی برنامه های جشن سالروز پیروزی متفاوت از سال های گذشته  و با استفاده از ظرفیت های  منطقه ای خواهد بود.
او با اشاره به اجرای ویژه برنامه های میدانی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت : استیج های فرهنگی منطقه با قرائت قرآن، سرود، تواشیح، تئاتر، پخش سرودهای انقلابی و اجرای مسابقات فرهنگی روز ۲۲ بهمن در ۲ نقطه از مسیر خیابان انقلاب از ساعت ۸ تا ۱۲ برپا می شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴  با تاکید بر تبیین راهبردهای مقام معظم رهبری) مدظله العالی(در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت : امسال بر استفاده از عبارت  "گام دوم – سال دوم " در تمامی طراحی ها بااستفاده از ظرفیت ها برای برگزاری برنامه ها، تعامل با تشکل های مردم نهاد؛ دانش آموزی، دانشجویی، کانون های فعال محلات، شورایاری ها و سرای محلات تاکید و در دستور کار قرار گرفت.
خادمی همچنین از برپایی ۲ کاروان خودرویی از منطقه ۴  به سمت میدان انقلاب خبر داد و گفت : در سالروز پیروزی انقلاب ۲ کاروان خودرویی شامل حدودا  ۱۰۰ خودرو و موتور سیکلت، مزین به پرچم و شعارهای انقلابی با پخش سرودهای انقلابی و موسیقی شاد از منطقه به سمت میدان انقلاب حرکت خواهند کرد.
او در پایان به برپایی جشن انقلاب در بوستان الغدیر اشاره کرد و گفت : همچنین ایستگاه جشن انقلاب در بوستان الغدیر با اجرای سرود، تواشیح، تقدیر از خانواده معزز شهدا، پخش موسیقی شاد و مسابقه حضوری ضمن رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برپا می شود.

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
کد خبر: 8464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =