میدان صادقیه میزبان اجرای برنامه های متنوع سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ از اجرای متفاوت برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: علاوه بر اقدامات معمول همچون پخش نواها و سرودهای انقلابی، آذین بندی معابر، در مسیرهای راهپیمایی خودرویی و موتوری برنامه های متعدد فرهنگی اجرا و در میدان صادقیه نیز برنامه های گرامیداشت فجر پیروزی انقلاب اسلامی نیز برگزار خواهد شد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، کلهری با بیان محدودیت های ترافیکی اعمال شده در معابر منطقه۵ اعلام کرد:  مسیرهای شمال به شمال تقاطع بزرگراه جناح و رینگ دوم میدان آزادی از ساعت ۲۳ سه شنبه شب تا پایان مراسم راهپیمایی مسدود و پایانه آزادی به مدت ۲۴ ساعت غیر فعال می‌شود.
او با اشاره به ویژه برنامه های برگزاری جشن پیروزی انقلاب گفت: برپایی ایستگاه  فرهنگی، توزیع پرچم، برپایی کاروان، اجرای گروه موسیقی سنتی، اجرای نمایش کودک از جمله برنامه های منطقه۵ در این روز بزرگ است که با همکاری سرای محلات، مساجد و پایگاه‌های بسیج سطح منطقه برگزار می‌شود. مسیر مسجد امام سجاد خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی میدان صادقیه خیابان جناح میدان آزادی و مسیر مسجد نظام مافی خیابان آیت الله کاشانی میدان صادقیه خیابان جناح میدان آزادی، محدوده های منطقه برای راهپیمایی خودرویی و موتورسیکلت تعیین شده است.
شهردار منطقه۵، به اجرای گروه های سرود انقلابی نورالثقلین و شهدای باغ فیض در میدان صادقیه و میدان پونک اشاره و خاطر نشان کرد:این برنامه ها در سه محور محتوایی تقویت باورهای عمومی برای امید به آینده انقلاب اسلامی، ترویج و گسترش نمادهای هویت ملی و افزایش آگاهی مردم از تاریخ انقلاب اسلامی عنوان اجرا می‌شود.
کلهری همچنین به فعالیتهای منطقه به منظور هویت بخشی در معابر منطقه اشاره کرد و گفت: فضا سازی و آذین بندی در محور راهپیمایی در منطقه ۵ صورت گرفته همچنین داربست هایی برای نصب سامانه صوتی تعبیه شده تا همه چیز برای برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده باشد.
او درباره نگهداشت محور راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت:حذف زوائد فیزیکی نظافت و پاکسازی مسیرهای راهپیمایی در محدوده منطقه، شستشوی و رنگ آمیزی المان‌های شهری از اقدامات منطقه برای سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی  است.
 

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
کد خبر: 8465

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =