ویژه برنامه های یوم ا... ۲۲ بهمن در جنوبشرق تهران

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه های یوم الله ۲۲ بهمن با شعار «گام دوم-سال دوم» در جنوبشرق تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، وحیدرضا انارکی محمدی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ویژه برنامه هایی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، اداره زیباسازی منطقه، مساجد و سراهای محله با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

او ادامه داد : شرکت مردم در راهپیمایی ها صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی است که از یک سو موجب دلگرمی دوستداران نظام اسلامی و از سوی دیگر توطئه های دشمنان را به خصوص در زمان همه گیری کرونا خنثی می کنند، از همین رو برنامه های یوم ا... ۲۲ بهمن امسال متفاوت و در راستای تبیین راهبرهای رهبر معظم انقلاب (مدظلله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با شعار «گام دوم – سال دوم» برگزار می شود.

شهردار منطقه افزود : برپایی استیج فرهنگی با اجرای برنامه های فرهنگی هنری و پخش نواهای انقلابی حدفاصل خیابان انقلاب تا آزادی، برگزاری غرفه های انقلاب با اجرای برنامه هایی از قبیل فضا سازی و آذین بندی، نصب تصاویر انقلاب و شهدای انقلاب و ارائه خدمات فرهنگی و ارائه محصولات فرهنگی با موضوعات طراحی و چاپ و توزیع پوستر ویژه روز راهپیمایی و تهیه و توزیع پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله برنامه های این روز است.

محمدی با اشاره به رژه نمادین موتورسواران و دوچرخه سواران با پرچم مقدس جمهوری اسلامی در نواحی منطقه با هدف ارج نهادن به یوم ا... ۲۲ بهمن و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا افزود: این برنامه در مسیر های شهرک سجادیه تا مجموعه مادر و کودک در ناحیه یک، از مسجد امام حسن مجتبی(ع) در محله مشیریه تا مرقد مطهر امام خمینی(ره) در ناحیه ۴ و  از حسینیه شهدای بسیج افسریه تا میدان امام حسین(ع) در ناحیه ۵ اجرا می شود.

شهردار منطقه به مراسم نورافشانی که ساعت ۹ امشب همزمان با طنین روح بخش الله اکبر در کوه پایه مسعودیه برگزار می شود اشاره کرد و گفت: معابر و محله های منطقه نیز از ابتدای دهه مبارک فجر با نصب ۳۸ هزار ریسه پرچمی و ۵۲۰ بنر با موضوع انقلاب آذین بندی شد.

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد خبر: 8471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =