تمهیدات ویژه شهرداری منطقه ۷ در روزهای بارانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷، از آماده باش نیروهای منطقه جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر به دلیل بارندگی در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، عباس مافی با بیان این مطلب افزود:با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر حالت نارنجی و شروع بارش در سطح شهر تهران، اداره خدمات شهری منطقه نسبت به شستشوی، لایروبی انهار و حوضچه ها و پس از شروع بارش نسبت به استقرار عوامل در نقاط آبگیر در سطح منطقه اقدام و گشت و کنترل لازم را انجام داده تا از هر گونه آبگرفتگی و آب ماندگی ممانعت به عمل آورد.

او در ادامه گفت: در سطح منطقه با شناسایی کامل نقاط حساس آبگیر و بازسازی و رفع آنها و در راستای افزایش ایمنی و آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور، پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی، نیروهای خدمات شهری و واحد ۱۳۷ به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا مشکلات احتمالی را از سر راه شهروندان بردارند.

مافی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و در نظر گرفتن تمهیدات ویژه در طول سال برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر، افزود: لایروبی و رسوب برداری مستمر انهار سطح منطقه جهت جلوگیری از آبگرفتگی های احتمالی در دستور کار این منطقه قرار دارد.

او در پایان با تاکید بر حضور شبانه روزی خودروها و تجهیزات ۱۳۷ و تمامی عوامل معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در نقاطی که احتمال آبگرفتگی در آنها وجود دارد تا پایان بارش ها، افزود: این منطقه  ضمن اجرای فعالیت های پیشگیرانه به صورت روزانه به کنترل نهرهای سرپوشیده و روباز می‌پردازد.

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
کد خبر: 8476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =