مسابقه  "تیک حاضری چهل دوم"

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت شهرداری منطقه ۱۰ و با مشارکت مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، جشن فجر انقلاب با حضور حجت الاسلام خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس اوقاف در مسجد لولاگر برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، همزمان با ایام الله دهه فجر و به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی، جشن فجر انقلاب با اجرای سرود دانش آموزی در مسجد لولاگر برگزار شد.

بر اساس این گزارش پس از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسم قرعه کشی مسابقات بزرگ دانش آموزی با عنوان «تیک حاضری» در مسجد لولاگر برگزار و به قید قرعه به ۴۲ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

 در این مسابقه ۱۵۰۰ نفر از شهروندان شرکت و از این تعداد ۴۵۰ نفر پاسخ صحیح را ارسال کرده بودند که در مراسم قرعه کشی شرکت داده شدند.

 این مسابقه از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه از چکیده "کتاب صعود چهل ساله" ویژه دانش آموزان پایه ششم تا نهم و همچنین شهروندان کلید خورد و مراسم قرعه کشی آن، شب گذشته برگزار و به نفر برتر جایزه یک میلیون تومانی، چهار جایزه نقدی ۵۰۰هزار تومانی و سی جایزه نقدی و غیرنقدی به دیگر برگزیدگان اهدا شد.

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر: 8481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =