بازدید شهردار تهران از پروژه های منطقه ١٩

شهر: شهردار تهران عصر سه شنبه-٢١بهمن-با حضور در منطقه ١٩ از برخی پروژه های شهرداری در این منطقه دیدن کرد.

به گزارش شهر، پیروز حناچی در ابتدا از بوستان در دست احداث ایرانیان بازدید کرد. این بوستان قرار است به وسعت ١٨٠ هکتار در جنوب غرب تهران ساخته شود. در فاز اول ١٤ هکتار از این بوستان ساخته خواهد شد و برخی نمادهای باغ ایرانی مثل کوشک، کاروانسرا موزه آجر و سردر باغ ایرانی در آن ساخته خواهد شد.

 رییس سازمان پارک ها و پیمانکار اجرایی توضیحات ساخت این بوستان را ارائه کردند.

حناچی همچنین از فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی در مقابله با آسیب های اجتماعی در منطقه خلازیل بازدید کرد. در کنار کوره پز خانه های این منطقه تعدادی از معتادان متجاهر سکونت دارند و گروه های مقابله با آسیب های اجتماعی شهرداری با حضور در این منطقه، به ارائه خدماتی برای مقابله با شیوع بیماری و یا مددکاری می پردازند.

پیروز حناچی در این بازدید همچنین از یادمان شهیدان گمنام بوستان ٢٢ بهمن منطقه ١٩نیز بازدید و بر مزار شهیدان گمنام این یادمان فاتحه ای قرائت کرد.

شهردار تهران همچنین در این بازدید به مرکز فروش اجناس دست دوم خلازیل هم رفت و از این منطقه و روند ساماندهی این منطقه بازدید کرد.

پیروز حناچی را شهردار منطقه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران و جمعی دیگر از مدیران شهری همراهی می کردند.

برای دیدن گزارش تصویری این بازدید  اینجا کلیک کنید.

۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: 8496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =