دیوارنگاره مزین به تمثال شهیدان اسداللهی و سردار سلیمانی مایه افتخار منطقه است

همزمان با بیست و یکمین روز از بهمن ماه۹۹، دیوارنگاره شهیدان اسداللهی و سردار بزرگ اسلام، شهید سلیمانی در محله وردآورد منطقه۲۱ با حضور شهردار منطقه، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله و جمعی از مقامات لشگری و کشوری رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، رضا رجب زاده شهردار این منطقه در آیین رونمایی از دیوارنگاره شهیدان اسداللهی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: محله وردآورد از قدیمی ترین محله ها و از جمله شهید پرور ترین محله های کلانشهر تهران است، باعث افتخار مدیریت شهری منطقه ۲۱ است که امروز خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این محله در کنار خادمین خود هستند تا شاهد رونمایی از دیوارنگاره بزرگ شهیدان اسداللهی و سردارسلیمانی باشیم.

شهردار منطقه ۲۱ ضمن تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:  تقارن امروز و رونمایی از این دیوار نگاره زیبا با ایام الله دهه مبارک فجر را به فال نیک میگیریم.

وی با اشاره به رشادت‌های دلیرانه سردار اسداللهی در تمامی ادوار زندگی شخصی و کاری ایشان افزود: خدمات ارزنده و بی منت ایشان را در هشت سال جنگ تحمیلی، مبارزه با داعش در دوران معاصر و هر آن جایی که نیاز به حضورشان بود از جمله در سیل شمال و زلزله غرب کشور شاهد بوده ایم.

وی ابراز امیدواری کرد شاگردان و رهروانی که ایشان تربیت کرده اند نیز ادامه دهنده راه مخلصانه این شهید بزرگ باشند.

وی ادامه داد: خانواده گرانقدر شهید اسداللهی با تقدیم چهار شهید به انقلاب اسلامی شناسنامه منطقه ۲۱ است و امروز خداوند متعال توفیق میزبانی از این خانواده گرانقدر را به ما ارزانی داشته است.

شهردار منطقه ۲۱ ادامه داد: از ابتدای حضورم در این منطقه شاهد روحیه بسیجی و همدلی قوی شهروندان با یکدیگر در تمامی مسائل و بحبوحه های حساس بودم، این روحیه به ویژه در بین ساکنین محله وردآورد جلوه خاص تری دارد.

رجب زاده افزود: امروزه کشور ما بیش از هر چیزی برای تحقق توسعه همه جانبه و خنثی سازی تحریم های ظالمانه در تمامی جوانب به اتحاد و انسجام ملی دارد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) "اصل ما می‌توانیم" مهمترین شاخص و میزان عمل برای تک تک مردم و مسئولین است.

۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
کد خبر: 8497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =