مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پاکسازی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ تهران در تشریح فعالیت‌های مدیریت شهری در پشتیبانی مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال، گفت: ۲۵۰ نیروی فضای سبز، بازیافت و خدمات شهری نواحی شش‌گانه منطقه ۶ تهران در طول محور برگزاری مراسم، مشغول فعالیت بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه  افزود: عملیات رفت و روب و نظافت مسیر با ۴۰ دستگاه ادوات مکانیزه مشتمل بر خودروهای فان، تانکر، جدول‌شور، واتر جت و مینی پک و ۱۵ دستگاه وانت‌های بازیافت در طول مسیر برگزاری مراسم صورت گرفت.

معاون شهردار منطقه ۶ تهران، با اشاره به اینکه حضور شهروندان در مراسم امسال به صورت خودرویی و موتوری بود، اظهار کرد: پارسال حجم ضایعاتی که پس از مراسم از سطح معابر جمع‌آوری شد، خیلی قابل ملاحظه بود اما امسال در بحث رفت و روب و نظافت با حجم کمتری مواجه بودیم.

او همچنین با اشاره به استقرار ۸۰ نیروی شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری در محورهای برگزاری مراسم، گفت: با این تدابیر خوشبختانه شاهد بساط گستری در طول مسیر نبودیم.

او از حذف زواید فیزیکی، رنگ‌آمیزی جداول و المان‌های شهری در طول مسیرهای خیابان انقلاب و آزادی و پاکسازی رفیوژ میانی بلوار کشاورز قبل از آغاز مراسم رسمی سالروز پیروزی انقلاب خبر داد و گفت: از ۱۰ روز قبل، ۶۰ طاق نصرت از خیابان شهید مفتح تا نواب برپا شد و آماده‌سازی فضاهای محیطی میادین انقلاب اسلامی، حضرت ولیعصر(عج)، فاطمی و فلسطین صورت گرفته بود.

علی‌بخشی در پایان از مرمت و بازسازی نقاشی‌های دیواری سطح منطقه ۶ تهران، اکران بالغ بر ۶۰ بنر و نصب سازه‌های حجمی در پلازای هفتم تیر به عنوان دیگر برنامه‌های اجرا شده در قلب فرهنگی پایتخت همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نام برد.

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 8511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =