برپایی پردیس فرهنگی منطقه ۷ در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهردار منطقه ۷ از برپایی دو پردیس فرهنگی از سوی این منطقه در مسیر راهپیمایی جشن بزرگ ملی و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، سمیه حاجوی با بیان این مطلب افزود: هر ساله بخشی از مسیر راهپیمایی در این منطقه از خیابان دماوند تقاطع خیابان سبلان جنوبی به سمت میدان امام حسین (ع) و در نهایت خیابان انقلاب تا خیابان شهید مفتح واقع شده بود. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کردیم شرایط و فضای مناسب برای شهروندانی که با موتورسیکلت و دوچرخه های خود در این مراسم شرکت کردند، فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برپایی دو پردیس فرهنگی با مشارکت بسیج ناحیه شهید مطهری در مسیر میدان امام حسین (ع) تا تقاطع شهید مفتح از سوی این منطقه‌، گفت: غرفه های فرهنگی، سرود و نمایش انقلابی و ارائه بسته های فرهنگی تنها بخشی از اقداماتی بود که از سوی این منطقه اجرا شد.

شهردار منطقه ۷ اضافه کرد: شستشوی جداول، نرده های ایستگاه های اتوبوس، خطوط بی آر تی، شستشوی نرده های ترافیکی، نظافت و آماده سازی سرویس های بهداشتی و اکران تبلیغات، اصلاح و رفع نقاط آبگیر، ساماندهی علائم و تجهیزات ترافیکی در خیابان دماوند، نوسازی تجهیزات ایمنی در مسیر BRT، شستشوی المان های ترافیکی و هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی از دیگر فعالیت های اجرا شده از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه بوده است.

پاکسازی مسیر راهپیمایی درحین و پایان مراسم از دیگر فعالیت هایی بود که از سوی نیروهای خدماتی و اجرایی این منطقه اجرا شد.

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 8532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =