یازدهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران» منتشر شد

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از انتشار یازدهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران»، ویژه نیمه اول بهمن ماه ۱۳۹۹ در ۳۲ صفحه از سوی اداره روابط عمومی این منطقه خبر داد.

‌به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان با اشاره به این مطلب گفت: این مجله چند رسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران با انتشار مطالب متنوع هر هفته به صورت آنلاین منتشر و با قابلیت نمایش متن، عکس، صوت، ویدئو و پادکست از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است.

او افزود: این شماره نشریه به مطالبی چون ظرفیت‌های ویژه منطقه یک برای ورود به رویدادهای تهران ۱۴۰۰، شمیران گشت در کاخ سعدآباد، پا به پای تاریخ در محله دربند، گزارش رونمایی از سردیس سرمربی فقید تیم ملی و گفت و گو با کارمندی که جان کوهنوردان شمال تهران را نجات داد پرداخته است.

گفتنی است؛ مخاطبان ارجمند برای دسترسی به آرشیو این مجله به آدرس Region1.Tehran.ir/VaghayeShemiran و برای مشاهده دهمین شماره «وقایع شمیران» به آدرس زیر مراجعه و مطالب را با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن «وقایع شمیران» را به آسانی از دست ندهید.

https://region1.tehran.ir/magezine91

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر: 8535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =