بررسی آخرین وضعیت اجرایی زیرگذر چهارراه گلوبندک

دادستان عمومی و انقلاب تهران، از آخرین وضعیت اجرایی زیرگذر چهارراه گلوبندک بازدید میدانی به عمل آورد.

به گزارش شهر به نقل از  پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "علی القاصی مهر" طی این بازدید میدانی که به اتفاق  صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی و عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران صورت پذیرفت، بخش های مختلف پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک را مورد پیمایش قرار داد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات انجام شده به منظور تکمیل این پروژه راهگشای عمرانی قرار گرفت.
دادستان تهران طی سخنانی در جریان این بازدید میدانی، تکمیل هرچه سریعتر پروژه احداث زیرگذر گلوبندک را با توجه به تراکم بالای رفت و آمد عابران پیاده در محدوده این پروژه حائز اهمیت دانست و از مجریان پروژه خواست تا در جهت تسریع اقدامات باقی مانده و کسب حداکثری رضایت شهروندان تلاش کنند. 
صبوری معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز طی سخنانی در جریان این بازدید میدانی به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در پروژه احداث زیرگذر گلوبندک پرداخت و ضمن اعلام تکمیل ورودی غربی زیرگذر به ایستگاه متروی پانزده خرداد، زمان بندی تکمیل بخش های باقی مانده پروژه تا پیش از تابستان سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. 
او همچنین با اعلام پیشرفت ۷۷ درصدی عملیات اجرایی زیرگذر چهارراه گلوبندک، گفت: ۵۵ درصد از کل پیشرفت فیزیکی پروژه طی ۷ ماه گذشته که مسئولیت تکمیل این زیرگذر عابر پیاده به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران واگذار شده، محقق شده است.
گفتنی است با بهره برداری زیرگذر چهارراه گلوبندک، ضلع غربی خیابان ۱۵ خرداد از زیر خیابان خیام به ضلع شرقی آن متصل شده و در نتیجه مشکل تداخل تردد پیاده و سواره در خیابان خیام و چهارراه گلوبندک برطرف خواهد شد. تسهیل امکان دسترسی به ایستگاه مترو در ضلع شرقی و غربی بازار از دیگر نتایج بهره برداری از این پروژه است.
 

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 8536

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =