تخریب دیوار مانع اتصال خیابان شهامت و بوستان ولایت

وعده شهردار منطقه ۱۹ در خروج خیابان شهامت از بن بست و اتصال این معبر به رینگ بوستان ولایت با تخریب دیوار مانع پس از چند دهه محقق شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه پروژه خروج از بن بست خیابان شهامت را از یکی از پروژه های عمرانی مهم در راستای رفع مطالبات شهروندان این منطقه اعلام کرد و گفت: تخریب این دیوار و خروج خیابان شهامت از بن بست با توجه به گره ترافیکی شدید در تقاطع خیابان های لطیفی و میثاق شمالی ضمن اتصال این معبر به رینگ بوستان ولایت اهمیت زیادی در تسهیل تردد خودروها و کاهش ترافیک خیابان های اطراف خواهد داشت.
او با اشاره به مشارکت سازمان املاک برای تملک املاک واقع در این خیابان افزود: به منظور اجرای این پروژه محدوده ای به مساحت تقریبی ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع تملک و در نهایت نیز پس از یک سال رایزنی با ارتش جمهوری اسلامی ایران و توافق صورت گرفته، دیوار انتهایی خیابان شهامت تخریب و دسترسی خیابان لطیفی به خیابان برادران شهید عبدی و اتصال به بوستان ولایت پس از چند دهه میسر شد.
به گفته شهردار منطقه طی این طرح ضمن تعریض خیابان شهامت، ۳۰۰ متر جدول و ۴۵۰ مترمربع پیاده رو احداث و  ۴۵۶ تن آسفالت نیز در مساحتی نزدیک به ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع پخش شده است.
این خیابان که مسیر ویژه دوچرخه نیز در آن دیده شده است تا ماه آینده آماده بهره برداری برای شهروندان خواهد بود.
 

۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 8544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =