استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بخشی خصوصی و اتکا بر اصل ۴۴ قانون اساسی درتوسعه ورزش همگانی پایتخت تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "امیر محسنی" در نشست تخصصی اشتغال در ورزش که به همت پژوهشگاه علوم تربیت بدنی و با حضور عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر ورزش و جوانان، رییس پژوهشگاه علوم تربیت بدنی و ... برگزار شد، گفت: شناخت و توسعه فرصت های شغلی در حوزه ورزش ارتباط مستقیمی با توسعه ورزش و افزایش سلامت درجامعه دارد.

او با بیان اینکه در شهرداری تهران به دنبال گسترش روز افزون ورزش شهروندی در محلات پایتخت هستیم، افزود: استفاده از پتانسیل بخش خصوصی به ارتقا کمی و کیفی خدمات ورزشی به شهروندان منجر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به مهمترین برنامه های این سازمان در سال ۱۴۰۰ افزود: برون سپاری ۶۰ مجموعه ورزشی با بهره گیری ظرفیت بخش خصوصی از جمله فعالیت هایی است که به اشتغال زایی در حوزه ورزش منجر می شود. در این نشست، حجت الاسلام و المسلمین "سید محمدرضا میرتاجدینی" عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز توجه به موضوعاتی چون فناوری ورزشی، بیمه ورزشی، توریسم ورزشی و .... را در احیای فرصت های شغلی ورزشی در کشور ضروری خواند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۲۵هزار باشگاه ورزشی در کشور وجود دارد که باید به ۶۰ هزار مجموعه برسد، ایجاد سازمان نظام ورزشی در کشور را یکی از طرح هایی دانست که در مجلس شورای اسلامی با هدف توسعه اشتغال در ورزش و کاهش مشکلات جامعه ورزش دنبال می شود.

۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 8554

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =