حصار کارگاه‌های ساختمانی، زیباسازی ویکپارچه می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: به منظور ایجاد ارامش بصری ،طرح یکپارچه سازی حصارهای کارگاهی ساختمان ها با شعار" تهران شهری برای همه" زیباسازی می شود

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان اینکه حصارهای ساختمانی به عنوان یکی از المان های شهر هستند که منظر و نماهای شهری را تحت الشعاع قرار داده اند، گفت:با عنایت به ضرورت توجه به نماهای شهری، حصارهای کارگاهی به عنوان نقاط خاکستری شهر با نصب شعار " تهران شهری برای همه" زیباسازی  حصارهای کارگاهی به عنوان نقاط خاکستری شهر با نصب شعار " تهران شهری برای همه" زیباسازی می شود.
او با بیان اینکه با هماهنگی لازم با مالکین و ذی نفعان، یکپارچه سازی حصارهای کارگاهی در دستور کار قرار گرفت، افزود: با اجرای این طرح ساختمان های درحال احداث نظم و انسجام خوبی پیدا کرده و عاملی برای مزاحمت و مخدوش کردن سیما و منظر شهری محسوب نمی شود.
کریمی پور در ادامه از ساماندهی تابلوهای صنوف خبرداد و گفت:  با توجه به تاکید سازمان زیباسازی شهرداری تهران مبنی بر ساماندهی نماهای شهری، حذف زوائد و یکسان سازی سردر واحد های صنفی، ساماندهی تابلو های واحدهای صنفی در دست اجرا قرار گرفت.
او اضافه کرد: با اجرای این طرح زوائد نمای ساختمانها و اصناف با همکاری مالکین جمع آوری و یکپارچه سازی  تابلوها مطابق  با استاندارد و شیوه‌نامه مشخص  اجرا شد.
به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ این طرح در حال حاضر در خیابان های گیشا، ستارخان ،دادمان ، فرحزادی و... اجرا شده است.

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 8598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =