طراحی بیش از ۵ هزار متر طول شبکه آبرسانی

شهردار منطقه ۱۳ از طراحی شبکه آبرسانی در محدوده نواحی چهارگانه به متراژ ۵۸۰۰ مترطول در ادامه اجرای طرح مکانیزه کردن شبکه آبیاری و حذف سیستم سنتی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، مجتبی شکری، شهردار منطقه با بیان اینکه " طرح مکانیزه کردن شبکه آبیازی و حذف سیستم سنتی در قالب عملیات لوله گذاری در فضای سبز بزرگراه ها و بوستان های منطقه اجرا یی شد"، گفت : در ادامه اجرای این طرح، توسعه شبکه آبرسانی فضاهای سبز معابر شهری منطقه به متراژ ۵ هزار و ۸۰۰ متر طول با هدف مدیریت مصرف انرژی و حفظ و نگهداری بهینه فضای سبز در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد.
مجتبی شکری در ادامه گفت: تعداد هفت حلقه چاه‌ موجود در فضای سبز منطقه نیز  مجهز به سیستم مدیریت هوشمند می شوند.
او با بیان اینکه " طرح توزیع و کاشت نهال رایگان در باغچه منازل شهروندان منطقه اجرا می شود، گفت : بر اساس این طرح شهروندانی که در حیاط منزل شان باغچه دارند، می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷، کاشت نهال رایگان را درخواست دهند.
شهردار منطقه افزود : پس از اعلام شهروندان، کارشناسان فضای سبز منطقه برای ادامه روند کار و بررسی حیاط منزل شهروندان مراجعه می کنند
شکری اضافه کرد : بر اساس اجرای طرح کاشت نهال رایگان در حیاط منزل شهروندان، انواع نهال درختان مثمر و غیر مثمر در باغچه خانه شهروندان تا اوایل اسفند ماه کاشته خواهد شد.

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر: 8611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =